سرهنگ سید جعفر جوانمردی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه پخش پول جعلی در رضوانشهر، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته ، متهم را در حالی که ۲۴ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی به همراه داشت در یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه‌ مأموران در بازرسی از منزل متهم ۴۴۶ قطعه چک پول جعلی به مبلغ ۲۲۳ میلیون ریال کشف کردند، خاطرنشان کرد: این متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی رضوانشهر از شهروندان خواست در هنگام دریافت چک ‌پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفرجمعیت، ۱۲۰ روستا و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.