به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مناف هاشمی جمعه شب در افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان اظهار کرد: گلستان ظرفیت فراوانی در بخش های گوناگون به خصوص ورزش دارد و با توجه به فراهم بودن زیرساخت های مناسب میتواند یکی از گزینه های همیشگی ورزش کشور برای پذیرش میزبانی مسابقات ملی و فراملی باشد.
وی بیان کرد: میزبانی شایسته و مطلوب رقابت های قهرمانی 2017 آسیا اثبات کننده شایستگی گلستان و عاملی برای معرفی هر چه بهتر این استان خواهد بود.
استاندار گلستان بیان کرد: بدون تردید حضور تیم های مطرح، میهمانان و مسئولین فدراسیون کبدی آسیا در مسابقات گلستان نوید بخش روزهای روشن در راستای رشد و توسعه این ورزش برای ایران است.
هاشمی افزود: گلستان با اقوام مختلف ایرانی کوچک است و همه زیبایی های طبیعی و گردشگری و آثار تاریخی را در خود جای داده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ورزش ابعاد مختلفی دارد و دیپلماسی ورزش و تقویت بخش های گوناگون آن میتواند به توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی منجر شود.
دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان آسیا از صبح جمعه سوم آذر آغاز شده و تا یکشنبه شب آینده در گرگان ادامه خواهد یافت.
3091* خبرنگار : میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.