به گزارش روز جمعه ایرنا سید مناف هاشمی در این پیوند در حکمی 'محمدحسن پاسوار' را به عنوان مشاور استاندار گلستان در امور برنامه ریزی، بودجه، ساختار و تشکیلات منصوب کرد.
در بخشی از حکم استاندار گلستان آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و سوابق مفید و موثر جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور استاندار در امور برنامه‌ ریزی، بودجه، ساختار و تشکیلات» منصوب می‌ شوید.
امید است در بهره‌ گیری از ظرفیت ‌های استانی و ملی و فراهم آوردن تمهیدات قانونی در ساماندهی و برنامه‌ ریزی و ایجاد بستر مناسب در امور محوله، موفق و موید باشید.
پاسوار در سال 87 معاون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری و عضو شورای اطلاع رسانی دولت بوده است.
وی همچنین مدیر عاملی شرکت فرودگاه ‌های کشور و عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه دارد و در سال 94 نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی در طرح تحول سازمانی وزارت راه و شهرسازی بود.
عضویت در شورای سیاستگذاری و روسای کارگروه ‌های تخصصی طرح حافظه رقومی ملی یا دیجیتال (حرم) از دیگر سوابق کاری وی است.
به گزارش ایرنا هاشمی همچنین در حکم دیگری 'علی مرگدری' را به عنوان مشاور استاندار در امور اقتصادی منصوب نمود.
در بخشی از حکم استاندار گلستان آمده است: نظر به تجربه، تعهد و دانش و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور اینجانب در امور اقتصادی» منصوب می‌شوید.
امید است با رعایت قانون مداری و بهره ‌گیری از تجربیات ارزنده در پیگیری مسائل و تنظیم برنامه ‌ها و موضوعات اقتصادی، تحلیل و اطلاع ‌رسانی به موقع آنها به منظور کمک به تصمیم‌ سازی‌ های کلان استانی در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موئد باشید.
پیش از این قربان برزگر در جایگاه مشاور اقتصادی استاندار گلستان فعال بود که از وی قدردانی شده است.
علی مرگدری پیش از این به عنوان معاون برنامه ‌ریزی استاندار گلستان و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان فعالیت داشته است.
استاندار گلستان پیش از این در احکامی سیاوش بیاتی را به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه استاندار، حجت‌ الاسلام محمدقاسم لیوانی را به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت، مرتضی غلامی را به عنوان مشاور استاندار در امور امنیتی، آخوند عبدالحی میرزاعلی را به عنوان مشاور استاندار در امور اهل سنت استان منصوب کرده بود.
3014/1648
تنظیم : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.