'آیا' پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه می دانند که تیم کبدی زنان ژاپن یکی از مدعیان آسیا است و به همین منظور برای رسیدن به آنچه استحقاق داریم با انگیزه بیشتری در این دوره از رقابت ها مسابقه خواهیم داد.
وی تصریح کرد: بدون شک هدف هر تیمی از حضور در هر رقابتهای قهرمانی دستیابی به مدال طلا است و ژاپن هم از این مساله مستثنی نیست اما سایر تیم ها نیز حریفان قدری هستند.
سرمربی تیم کبدی زنان ژاپن همچنین گفت: در ابتدا تصور می کردم ایرانی ها به علت داشتن حجاب مردمانی خشن و خشونت طلب هستند اما از زمانی که به ایران و استان گلستان آماده ام همین افراد محجبه بسیار گرم، صمیمی و مهربان با ما برخورد داشته اند.
آیا افزود: استقبال از بازیکنان و تیم ها نیز برای ما جای تعجب داشت زیرا در کشورهای دیگر خبری از خوش آمد گویی و دادن گل نیست و این نشان از مهربانی و خوب بودن مردم ایران دارد.
به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از صبح جمعه سوم آذر 96 در سالن امام خمینی (ره) گرگان آغاز می شود.
براساس قرعه کشی در بخش مردان این رقابت ها تیم های هند، پاکستان، ژاپن، عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند.
در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند.
3014/2729
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.