به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: از ابتدای وقوع زلزله مسوولان و مردم وارد صحنه شدند و از همه توان و ظرفیت خود برای برداشتن باری از دوش مصیبت دیدگان بویژه در استان کرمانشاه استفاده کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: انگیزه فراوانی در مردم همه استان های کشور برای کمک به زلزله زدگان ایجاد شده بطوریکه جتی ساکنین مناطق محروم و دور افتاده ایران هم نمی خواهند از جمع نیکوکاران و نوعدوستان عقب بمانند.
به گزارش ایرنا زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تا مقارن ظهر امروز جمعه 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم برجای گذاشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
امام جمعه گرگان در ادامه خطبه های نماز به اتفاقات لبنان و استعفای نخست وزیر این کشور اشاره کرد و گفت: فرار حریری به عربستان و زندانی شدن وی در این کشور چهره پلید سردمداران عربستان را رسوا و حقانیت حزب الله را بار دیگر اثبات کرد.
آیت الله نورمفیدی افزود: دعای همه مسلمانان آزادی خواه دنیا نجات حرمین شریفین از چنگال آل سعود است که امیدواریم به زودی شاهد تحقق آن باشیم.
3091/2729
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.