به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر طهماسبی روز پنجشنبه در شورای پدافند غیرعامل گلستان اظهار کرد: انفجار معدن آزادشهر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می توانست سرآغاز بحرانی باشد اما همراهی و هماهنگی همه دستگاه های استان و به خصوص حمایت و پشتیبانی های دولت از این اتفاق جلوگیری کرد.
وی در ادامه بر ضرورت اجرای همیشگی و دائمی طرح های پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: بی توجهی به این موارد در بخش های گوناگون ممکن است به آسیب ها و مشکلاتی جبران ناپذیر منجر شود.
به گفته وی؛ به نظر می رسد هنوز توطئه های دشمن را باور نکرده و به همین دلیل در افزایش آمادگی برای مقابله با آنها دچار سستی و کم توجهی هستیم .
معاون استاندار گلستان افزود: شکنندگی در بخش هایی مانند سایبری و زیستی ، نتیجه ساده انگاری برای مقابله با تهدیدات دشمن در توطئه های بیوتروریستی است.
طهماسبی بیان کرد: بی توجهی به این موارد به کاهش امنیت در جامعه منجر می شود و در نتیجه آن روند رسیدن به توسعه را دچار تاخیر خواهد کرد.
وی ادامه داد: یکی از عوامل پایداری امنیت در ایران، هوشمندی و هوشیاری برای رویارویی با انواع تهدید دشمن است و نباید هیچ زمانی از این تلاش ها غفلت کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رکود توسعه علمی و اقتصادی، یکی از نتایج نبود امنیت در جوامع بوده که لازم است برای قرار داشتن همیشگی در مسیر موفقیت ، برای پایداری هر چه بیشتر امنیت تلاش کرد.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.