منصور طعنه گنبدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: احداث سه چشمه سرویس بهداشتی که دو چشمه آن ویژه آقایان و یک چشمه ویژه خانم ها می باشد و جدول کشی و زیرسازی خیابان ها از جمله اقدامات انجام شده در جمعه بازار فعلی است.
وی افزود: مکان جدید جمعه بازار ظرفیت 1200 غرفه را دارد که 400 غرفه بیشتر از مکان فعلی می باشد و از خیابان ها و زمین های خالی اطراف آن نیز می توان به عنوان پارکینگ خودرو استفاده کرد.
وی افزود: مکان جدید جمعه بازار در بلوار یاس واقع در انتهای محله چای بویین و در غرب مکان فعلی این بازار واقع است که در ادامه به خیابان 30 متری مقداد و بلوار امامزاده متصل می شود.
طعنه گنبدی اضافه کرد: طول مکان جدید جمعه بازار حدود دو هزار متر به عرض 30 متر است که به جز خیابان 30 متری مقداد که هفت متر عرض آن آسفالت شده بقیه خیابان ها آسفالت و قابل استفاده برای کسبه و شهروندان است.
شهر گنبدکاووس باافزون بر 150 هزار نفر جمعیت و 28 کیلومتر مربع دومین شهر بزرگ استان گلستان است و بازار هفتگی آن در روز جمعه یکی از پررونق ترین بازارهای هفتگی این استان محسوب می شود که در آن مایحتاج عمومی مردم شامل انواع میوه و تره بار، حبوبات، پوشاک و سایر نیازهای روزانه مردم عرضه می شود.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.