فرشته آل نبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین شب نمایشگاه، یک میلیارد و 195 میلیون ریال بن به فروش رسید.
وی تصریح کرد: علاقمندان کتاب و کتابخوانی می توانند با دریافت بن های تخفیف به میزان 20 درصد، از تخفیف خود ناشرین و غرفه داران نیز بهره مند شوند.
به گفته وی؛ در اولین روز برگزاری نمایشگاه میزان فروش بن 684 میلیون و 500 هزار ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه در نمایشگاه دوره پیشین، رشد 2.5 برابری داشت.
آل نبی گفت: در دومین شب نیز مردم به میزان یک میلیارد و 83 میلیون ریال بن تخفیف برای خرید کتاب تهیه کردند و در شب سوم 978 میلیون ریال بن به فروش رسید.
مدیر اجرائی یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان افزود: سال گذشته میزان بن در نظر گرفته برای علاقمندان پنج میلیارد ریال بود که در شب آخر نمایشگاه به مشکلاتی از قبیل اتمام بن برخورد کردیم، به همین منظور با رایزنی انجام شده با بانک عامل فروش بن تخفیف کتاب، امسال پنج میلیارد و 500 میلیون ریال است.
وی یادآور شد: سال گذشته در 6 روز برپایی نمایشگاه افزون بر 40 هزار نفر از آن بازدید کردند و بیش از 10 میلیارد ریال کتاب خرید شد.
یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان از 25 تا 30 مهر در محل نمایشگاه های دائمی استان در کیلومتر 5 جاده گرگان - آق قلا در حال برگزاری است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.