سرهنگ مجتبی مروتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: شامگاه پنجشنبه خانواده سه نفره ای با یک پراید در شهر فاضل آباد درحال تردد بودند که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت (2نفر) راه آنان را مسدود و اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری ساچمه ای به سمت این خانواده کرده اند.
وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یک تیر به کودک 15 ماهه (قلب) برخورد خانواده برخورد کرده که وی براثر شدت آسیب، جان خود را از دست داد.
سرهنگ مروتی عنوان کرد: بر اثر این تیراندازی مادر خانواده نیز از ناحیه دست دچار مصدومیت شده که به بیمارستان منتقل و اکنون حال عمومی وی رضایت بخش است.
وی با بیان اینکه پس از اعلام گزارش حادثه، ماموران در کمترین زمان خود را به محل وقوع رساندند، گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد عوامل تیراندازی از آشنایان این خانواده بوده و درگیری و اختلاف خانوادگی آنان از 2 سال قبل شروع و اینک به حادثه تیراندازی منجر شده است.
رییس پلیس آگاهی گلستان افزود: در حادثه 2 سال قبل شخصی در تیراندازی عموی خود که پدر بزرگ این کودک بود را به قتل رساند و قاتل همان موقع دستگیر و زندانی شد.
به گفته وی، در این مدت پا درمیانی و وساطت برای گرفتن رضایت خانواده مقتول بی نتیجه مانده و قاتل نیز از داخل زندان پیغام های تهدید آمیز ارسال می کرده است.
سرهنگ مروتی یادآور شد: در این راستا شک پلیس بیشتر بر بستگان این خانواده ها بود و در این خصوص چهارمظنون به قتل دستگیر شدند.
فاضل آباد در 35کیلومتری شرق گرگان واقع است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.