به گزارش خبرنگار ایرنا از کتاب '35 گفتار از مدیریت زمان تا رسانه های رحمانی و شیطانی' به قلم حجت الاسلام علی اصغر فضیلت (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان)، 'چشمه سار عرفان' نوشته حجت الاسلام یعقوب مهدوی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان)، ' خود ناشناخته ات را بشناس' به قلم رضوانه رمضانی، ' نظریه کاربردی در مدیریت از حکایت تا عمل' نوشته ابوالفضل پاکدامن، ' آئین برنجکاری در استرآباد' به قلم اسماعیل اسفندیاری پور، 'جنبش بهایت و تاثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی' نوشته ناصر سنگدوینی و 'معشوق بی پروا' به قلم نرگس کمش حاجی در این روز رونمایی شد.
هم‌چنین نقد و بررسی کتاب 'پیشگیری از طلاق' نوشته رجب محمد بشارت فر توسط استاد احمدی نیز در سومین روز از نمایشگاه انجام شد.
شب شعر 'عاشورایی و نمازی' به عنوان برنامه پایانی از برنامه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در سومین روز بود.
فردا همزمان با چهارمین روز برپایی این نمایشگاه نشستی با موضوع آینده ‌پژوهی، مدیریت اقتصاد نشر با حضور دکتر قربان محمد پورقاز برگزار می ‌شود.
علاوه براین کارگاه تخصصی ادبیات داستانی با حضور داستان ‌نویس گرگانی ابراهیم محمدحسن بیکی و نشست شاهنامه خوانی هم برگزار خواهد شد.
نمایشگاه سراسری کتاب گلستان از 25تا 30 مهر در محل دائمی نمایشگاه های استان در کیلومتر 5 جاده گرگان - آق قلا در دو نوبت صبح وعصر میزبان علاقمندان است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.