به گزارش ایرنا امان الله حسین پور روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان بندرگز اظهارکرد که امداد گلستان سال گذشته در جذب اعتبارات بانکی اشتغال در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد.
وی خواستار همکاری بیشتر بانک ها با کمیته امداد در شهرستان ها برای جذب تسهیلات و ایجاد اشتغال شد.
حسین پور افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال، اعتبارات خوبی در حوزه ایجاد شغل به کمیته امداد گلستان اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد استان به منظور پایدارسازی مشاغل و استفاده درست از این تسهیلات، نظارت کامل بر طرح ها و وام اشتغال زایی مددجویان دارد، تداوم همکاری بانک های عامل به منظور خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان ضروری است.
کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در مجموع بیش از 57 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 110 هزار نفر را زیر پوشش حمایت های مختلف دارد.
مدیر کل کمیته امداد گلستان همچنین گفت که اعتبارات تخصیصی اشتغال مددجویان واجد شرایط این نهاد در شهرستان بندرگز واقع در غرب استان به 16 میلیارد ریال افزایش یافته که نسبت به سال قبل حدود دو برابر شده است.
به گفته وی؛ اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان بندرگز طی سال گذشته هشت میلیارد ریال ابلاغ شده بود که با تعامل مثبت بانک های شهرستان، 11 میلیارد و 940 میلیون ریال در این حوزه جذب شد.
در شهرستان 50 هزار نفری بندرگز واقع در غرب گلستان یکهزار و 700خانوار محروم با جمعیت 2هزار و 800 نفر زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد هستند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.