به گزارش خبرنگار ایرنا هادی هاشمیان روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی وخدماتی غرب گلستان در گمیشان اظهار کرد که متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل موارد اقدام نمایند.
وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته مانند اعمال مجازات های جایگزین حبس جلوی رشد آمار مددجویان در زندانهای گرگان و گنبدکاووس متوقف و حتی کاهش یافته است.
هاشمیان افزود: در سال 94 تعداد 5500 زندانی داشتیم که این آمار مانع از اقدامات فرهنگی در زندانها بود و اینک با احکام مجازات های جایگزین حبس، این تعداد به 4200نفر کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه گلستان در اعمال مجازات های بدل از حبس در کشور پیشتاز است، از نهادهای فرهنگی، علما و آموزش پرورش و دیگر نهادهای دخیل خواست تا در مقوله پیشگیری از وقوع جرم مجموعه قضایی را یاری کنند.
رییس دادگستری کل گلستان گریزی به سخنان ترامپ نیز زد و گفت: گزافه گویی رییس جمهور امریکا نشان از ضعف وی می باشد که به نهاد خدومی مانند سپاه ، تهمت های ناروا وارد می کند.
وی ادامه داد: عزم قاطع مسئولان و مردم در محکومیت سخنان ترامپ باعث عقب نشینی آنها شد بنحوی که در سایت وزارت امور خارجه این کشور که سخنان ترامپ ر ا انعکاس داد، کلمه مجهول خلیج اصلاح و خلیج فارس درج شد.
هاشمیان به وحدت مردم گلستان نیز اشاره کرد و افزود: وجود این نعمت فرصت بزرگی برای خدمت رسانی به هم استانی ها است.
وی همچنین با اشاره به بهره برداری از 12 طرح عمرانی و خدماتی در دادگستری های گمیشان و بندرترکمن گفت: 13 میلیاردریال هزینه اجرای این طرح ها از محل صرفه جویی در هزینه های جاری دادگستری تامین شد.
به گفته وی؛ افتتاح نمازخانه ، افزایش بنا 80مترمربعی ساختمان دادگستری گمیشان و نصب بایگانی ریلی از جمله طرح هایی است که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.
هاشمیان افزود: در بندر ترکمن نیز نمازخانه و 6 اتاق جدید دادگستری با زیربنای 180مترمربع و بایگانی ریلی بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: ساخت 20 اتاق جدید برای دادگستری بندرترکمن با زیربنای 600 مترمربع نیز آغاز شد.
محمد تازیکی رییس دادگستری گمیشان در این پیوند به خبرنگار ایرنا گفت که برای عملیات عمرانی و بهسازی در دادگستری این شهرستان بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه شده است.
بندرترکمن و گمیشان در غرب و شمال غرب استان گلستان واقع هستند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.