به گزارش ایرنا رسول مطهری روز چهارشنبه اظهار کرد که در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان آنان به نمایشگاه با انعقاد تفاهم نامه با شهرداری گرگان و پرداخت هزینه ،این وسایل نقلیه بکار گرفته شده اند.
وی به بیمه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه تا سقف ١,٥ میلیارد تومان بیمه‌شده است.
به گفته وی؛ ٥٠ نفر بدون نام بیمه حوادث در نمایشگاه شده اند.
یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان با 260 غرفه از ٢٥ تا ٣٠ مهرماه در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در گرگان دایر است.

** فروش 684 میلیون ریال بن
رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فروش ٦٨٤میلیون و ٥٠٠هزار ریال بن در نخستین روز نمایشگاه سراسری کتاب استان خبر داد.
فرشته آل نبی، استقبال مردم در نخستین روز نمایشگاه را خوب بیان کرد و گفت: پنج میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال بن کتاب برای خرید شهروندان استان تخصیص یافته که نسبت به نمایشگاه دهم 500میلیون ریال افزایش دارد.
وی با بیان اینکه علاقمندان به خرید بن کتاب با مدرک کارشناسی می توانند تا ٥٠٠هزار ریال بن خریداری کنند، افزود: برای افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتر امکان خرید بن کتاب تا سقف یک میلیون ریال است.

**رونمایی ازکتاب
در حاشیه برنامه های اولین روز یازدهمین نمایشگاه کتاب در گلستان که با حضور 500ناشر در حال برگزاری است، کتاب های 'ولایت فقیه نوشته شیخ حسنعلی بذرافشان مرزبانی، شوراهای اسلامی تجلی خدمت مردم پایه نوشته میرعلی عمادی، بازاریابی سبز به قلم هرمز مهرانی و فریبا خمر، رابطه تنهایی، خودکارآمدی تحصیلی با اعتیاد به اینترنت نوشته مسعود فاضلی راد' رونمایی شد.
در این نمایشگاه ٣٥ برنامه جنبی پیش بینی شده که شامل رونمایی از کتاب، نقد کتاب، قصه گویی کودک و نوجوان است.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.