به گزارش خبرنگار ایرنا سید مناف هاشمی روز چهارشنبه در مراسم فارغ التحصیلی و عمامه گذاری طلاب مدرسه علوم دینی مصلحی شهرستان آق قلا واقع در شمال گلستان که با حضور روحانیون و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: من به عنوان سرباز در خدمت تقویت این وحدت هستم، بزرگان زیادی در منطقه داریم تلاش خواهیم کرد در مسیر توسعه عدالت و توازن اجتماعی و حقوق شهروندی را برقرار کنیم.
وی با بیان اینکه مکلف هستم به همه حوزه ها توجه کنم، افزود: امروز نگاه مردم به بزرگان، علماء و روحانیت است و وحدت و همدلی مردم در ایران اسلامی به به برکت حضور علماء و روحانیون در جامعه است.
استاندار گلستان با بیان اینکه تداوم آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی به واسطه نقش آفرینی مؤثر حوزه های علمیه و روحانیت محقق خواهد شد، گفت: حوزه های علمیه با استمرار تفکر دینی از جایگاه مهمی در جامعه برخوردار هستند.
به گفته وی؛ طلاب علوم دینی باید با تلاش و همتی مضاعف در مسیر تحصیل علوم دینی گام برداشته و با تبلیغات گسترده دشمنان اسلام مبارزه کنند و در این مسیر مردم را آگاه سازند.
وی همچنین یادآور شد که وحدت وهمدلی مردم ایران باعث شده که برنامه های اسرائیل و آمریکا موفق نباشد و موفقیت های کشور در سایه وحدت به دست آمده است.
هاشمی اضافه کرد که توسعه نیاز به مشارکت همه کسانی که حقوق شهروندی داشته و رای می دهند داشته وهمه باید پای کار بیایند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.