به گزارش ایرنا از استانداری گلستان سید مناف هاشمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیران حوزه سیاسی و فرمانداران شرق استان، اظهارکرد که توسعه از شعارهای اصلی دولت تدبیر بوده و باید در مسیر ترسیم شده جهت پیشرفت و تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت نماییم.
وی افزود: در واقع اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مدیریت با استفاده از وضع موجود و بدون اتکا به دیگران است.
به گفته وی؛ امروز جمهوری اسلامی توانسته است ارتباط منطقی و مسالمت آمیز در عرصه بین المللی ایجاد نماید و تمام دشمنی ها با ایران بدان جهت است که فضا برای کشور ما به منظور مراودات باز شده است.
استاندار گلستان با اشاره به شرایط خاص جهانی و کشور، یادآور شد: مردم نیاز به امید دارند و همه باید تلاش کنیم کارنامه خوبی در برابر مردم داشته باشیم و انتظارات ایجاد شده را پاسخگو باشیم.
هاشمی با تاکید بر منابع غنی و پتانسیل های گلستان، گفت: نقش فرمانداران در شناسایی فرصت های توسعه و رشد در عرصه شهرستان ها منحصر به فرد است و امیدواریم با اصلاح برخی روش ها بتوانیم زمینه افزایش اشتغال را فراهم آوریم.
همچنین شامگاه سه شنبه در دیدار استاندار گلستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل و دغدغه های اساسی استان بحث و تبادل نظر شد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.