به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهمن طیبی روز سه شنبه در همایش روز ملی پارالمپیک و تجلیل از مدال آوران جانباز و معلول گلستان در گرگان اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی ورزش گلستان برای تقویت این بخش ، شناسایی هر چه بیشتر و بهتر استعدادها ، فراهم آوردن امکانات لازم و توسعه خدمات مناسب به ورزشکاران فعال این بخش است که امیدواریم نتیجه آن رونق هر چه بیشتر مدال آوری استان باشد.
وی بیان کرد: توسعه ورزش جانبازان و معلولان گلستان فقط منحصر به مردان و یا چند رشته خاص نیست و مردان و زنان گلستانی در رشته های گوناگون از مدعیان حضور در تیم ملی و مدال آوری هستند.
طیبی افزود: در دوره گذشته رقابت های پارالمپیک در برزیل و برای اولین بار زهرا دانای طوس به عنوان اولین بانوی استان به این مسابقات راه یافت و امیدواریم در دوره های آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان در این رقابت ها و مدال آوری آنان باشیم.
وی ادامه داد: دولت در سال های اخیر توجه فراوانی به فراهم آوردن امکانات ورزشی در شهر و روستاهای کشور کرده و در گلستان با بیشتر شدن سرانه فضای ورزشی، امیدوار به رونق هر چه بیشتر ورزش در بخش های گوناگون از جمله ورزش جانبازان و معلولین هستیم .
به گفته وی؛ ورزشکاران جانباز و معلول به دلیل محدودیت های حرکتی ، نیازمند امکانات بهتر ، مطلوب تر و دسترسی آسان تر هستند که فراهم آوردن این نیازها ، جزو اولویت های دستگاه ورزش استان است.
در پایان این مراسم از 30 مدال آور جانباز و معلول گلستانی مسابقات آسیایی ، جهانی و پارالمپیک تجلیل شد .
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.