به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر دوشنبه در مراسم تکریم ومعارفه استاندار گلستان که با حضور وزیر کشور در گرگان در حال برگزاری است، افزود که اجرای برنامه های توسعه محور دستور کار استاندار جدید گلستان باشد.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه عقل چراغ و راهنمای خوبی است تا انسان با هدایت آن راه درست را پیدا کند، اظهارکرد: صادقلو صادقانه و با سلامت نفس فعالیت کرد و به هاشمی استاندار جدید گلستان نیز خیر مقدم می گوییم، این استان به توسعه و پیشرفت و حرکت های زیربنایی نیاز دارد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود که محور برنامه‌ها و اساس کارها باید بر مبنای توسعه و پیشرفت استان گلستان باشد و این موضوع در دستور کار استاندار جدید قرار گیرد.
آیت الله نورمفیدی در خصوص روند انتخاب استاندار گلستان نیز اظهار کرد : پس از آن که مشخص شد بنای دولت تغییر در استان‌هاست، فضای پرتلاطمی در گلستان به وجود آمد و گروه‌های مختلف وارد عرصه شدند و منتخب خود را مطرح کردند.
به گفته امام جمعه گرگان؛ انتخاب استاندار در اختیار دولت بوده و ما هم پیگیر بوده و در جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان اذعان کردم که انتخاب استاندار گلستان به دولت واگذار شود و نمایندگان هم پذیرفتند.
نماینده ولی فقیه در گلستان با یادآوری اینکه پیشرفت و رونق استان در بخش‌اقتصادی از جمله خواسته‌های ما است؛ همچنین از استاندار جدید خواست که پرورش نیروهای بومی را مد نظر داشته و از توانمندی آنها و به آنها اعتماد شود.
آیت الله نورمفیدی اظهار امیدواری کرد که وحدت دیدگاه‌ها و وحدت نظر موجب موفقیت استاندار شود و گلستان را از بن بست‌ها خارج کند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا گفت: حرف‌های ترامپ معیار و ملاکی ندارد و حتی در تبلیغات انتخاباتی خود نیز به دموکرات‌ها اتهام زد که آنها داعش را به وجود آوردند.
امام جمعه گرگان ادامه داد که این صحبت‌ها در شان یک انسان معمولی هم نیست و اتهامی که به سپاه زده شد ناروا است.
به گزارش ایرنا هیات دولت در نشست روز چهارشنبه گذشته خود سید مناف هاشمی را به عنوان هشتمین استاندار گلستان منصوب کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان و مشاوره حقوقی وزیر از سمت های قبلی سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان است.
بیش از وی ؛حسن صادقلو به مدت افزون بر چهار سال سکان استانداری گلستان را در دست داشت.
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام و مذاهب مختلف بوده و در 30 نقطه شهری و 1075 روستا زندگی می کنند.
گلستان با دریای خزر، کشور ترکمنستان و استانهای مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.