به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار علی لشکر بلوکی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: این برنامه ها که برگزاری 15 یادواره شهداء در محلات و روستاها، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، نشست ها بصیرتی، نواختن زنگ مهر و مقاومت، اردوهای جهادی و ویزیت رایگان از آن جمله است، با رنگ و بوی محرم و عاشورا در گنبدکاووس اجرا می شود.
وی، برگزاری رژه نیروهای مسلح، غبارروبی گلزار شهیدان، ارائه مشاوره حقوقی و شب شعر دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و افزود: شعار امسال هفته بزرگداشت دفاع مقدس 'من انقلابی ام' می باشد که همه باید تلاش کنند در راستای این شعار حرکت نمایند.
سرهنگ لشکر بلوکی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشات گرفته و تداوم بخش نهضت عاشورای امام حسین(ع) است و از این جهت هر دو مناسبت دارای ارزش بالایی هستند.
وی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را از مهمترین رویکردهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس دانست و و تصریح کرد: مصداق تبیین و انتقال این رویکرد، شهدای مدافع حرم، اردوهای جهادی و پیشرفت های علمی توسط نسل جوان این کشور است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس، تقویت روحیه ظلم ستیزی، خدمت به مردم و نترس بودن در مقابله با بحران ها را از جمله مصداق های شعار هفته بزرگداشت دفاع مقدس یعنی من انقلابی ام، برشمرد و برلزوم تلاش همه مسئولان، مردم و رسانه های گروهی در حفظ و تقویت این رویکرد به عنوان یک نیاز اساسی برای تداوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.