ابراهیم غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم والیبال گنبدکاووس امسال با نام 'کارت اعتباری ایرانیان' که از شرکت های دانش بنیان است، درمسابقات لیگ برتر حضور می یابد.
وی گفت: پس از مشخص شدن حامی مالی تیم گنبدکاووس در فصل جاری مسابقات لیگ برتر والیبال، نماینده تام الاختیار این شرکت به فدراسیون والیبال معرفی شد.
غفاری اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده با حامی مالی تیم والیبال گنبدکاووس، در یک هفته آینده مربیان و بازیکنان تیم مشخص و با آنان قرارداد امضا می شود.
وی با قدردانی از تلاش های مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین فدراسیون والیبال در خصوص موافقت با حضور نماینده گنبدکاووس در مسابقات لیگ برتر فصل جاری، تصریح کرد: با مشخص شدن وضعیت مربیان و بازیکنان، بلافاصله تمرینات تیم آغاز می شود.
در لیگ برتر فصل گذشته تیم هاوش به عنوان نماینده گنبدکاووس حضور داشت که با کسب رده دوازدهم در این مسابقات، از ادامه حضور در لیگ برتر بازماند.
شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان که از آن در نزد اهالی ورزش به پایتخت والیبال ایران یاد می شود، علاقه مندان زیادی در رشته والیبال بویژه در بین ترکمن ها دارد.
از این شهرستان در سال های گذشته و حال، تعداد زیادی مربی و بازیکن عضو تیم ملی در رده های بزرگسالان، جوانان و والیبال ساحلی بوده اند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.