به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار اعضای حزب کارگزاران سازندگی استان تاکید کرد: داشتن خلوص برای پایداری یک تشکل لازم است، در غیر این صورت، از هم می پاشد.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه از طریق احزاب و تشکل های سیاسی رشد و توسعه دست یافتنی می شود، عنوان داشت: یکی از نکات مثبت احزاب داشتن مبانی فکری در زمینه های مختلف بخصوص مسائل اقتصادی است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با گلایه از وضعیت کشاورزی و اقتصاد استان نیز گفت: محور توسعه گلستان کشاورزی است، اما درعمل با این شیوه کشت و زرع، آب و خاک را از بین می بریم که باید اصلاح شود.
امام جمعه گرگان؛ نحوه مصرف آب در بخش کشاورزی و کشت محصولات پرآب طلب با وجود خشکسالی سال های اخیر را از دیگر مشکلات بیان کرد و افزود: شالیکاری ضدتوسعه است، بسیاری از زمین های زیرکشت این محصول هم اینک به دلیل کمبود آب و خشک شدن چاه ها؛ نابود شده است.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امروز کشاورزی در دنیا تغییر کرده ، آنها ضمن کاهش مصرف آب و بدون نیاز به خاک، چندین برابر محصول برداشت می کنند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت های نظامی کشور نیزآن را گام اول توسعه دانست و اضافه کرد: با این پیشرفت ها دشمن جرائت هیچ اشتباهی را در مورد کشور ما نخواهد داشت.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.