به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مدیرکل استاندارد گلستان در مراسم افتتاح این مرکز گفت: علاوه بر این مرکز، دو مرکز دیگر نیز در روزهای آینده در گرگان راه اندازی می شود.
محمود فرمانی، هزینه اجرایی این طرح ها را درمجموع 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی 13 نفر اعلام کرد و افزود: این مراکز در زمینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز استاندارد، سه تکلیف پشتیبانی، آموزش کارشناسان تست چشمی و تایید صلاحیت کارشناسان بازرسی و تایید صلاحیت آزمایشگاه را بر عهده دارند.
وی گفت: اگر کارگروه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز و بخش خصوصی آمادگی داشته باشد ما این آمادگی را برای تایید صلاحییت داریم.
فرمانی یادآور شد: تاکنون در زمینه تایید صلاحیت، 6 پروژه در سطح استان و در شهرهای بندر ترکمن، کردکوی، گرگان و گنبد راه اندازی شده و استاندارد گلستان از لحاظ جایگاه CNG سومین استان در کشور است.
وی، تعرفه خدمات این مراکز را مطابق مصوبه هیات وزیران دانست و تصریح کرد: مخازن دارای اشکال در این تست از رده خارج و یا پرس و برش در گلو می شود تا دوباره به گردونه استفاده مجدد وارد نشود.
به گفته این مقام مسئول، مخازن گاز خودروهای دوگانه سوز بایستی هر سه سال یک بار مورد آزمایش این مراکز فنی قرار گیرد. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه این شهرستان نیز دراین مراسم که عصر روز گذشته برگزار شد، گفت: ایمنی درهمه حوزه ها باید به عنوان یک الزام مورد توجه قرار گیرد زیرا توجه به سلامت و ایمنی از وظایف اصلی مدیران است که استاندارد دراین حوزه خوب عمل می کند.
شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان درشرق این استان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.