به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز جمعه در خطبه های نماز عید قربان شهر گرگان مرکز استان گلستان خطاب به افرادی که برعلیه برجام سخن می گویند، افزود: از سخن راندن هر روز علیه برجام حذر کرده و اجازه دهید تا مسئولان ارشد نظام در مقابله با شیطنت های آمریکا تصمیم گرفته و برای اقتدار نظام با تقویت بیش از پیش روابط با کشورها از جمله در سطح منطقه تلاش کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران با عقلانیت، تهدیدهای آمریکا را پشت سر می گذارد، گفت: به تازگی گزارشی از جامعه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا درز کرده که این کشور برنامه جدید تهدید علیه ایران را به خاطر دستیابی به اقتدار در منطقه، اتحاد با سوریه، لبنان و یمن، همکاری با روسیه، بیرون راندن نیروهای داعش از کشورهای سوریه و عراق، پیشرفت در تولید تسلیحات نظامی و مساله برجام در دستور کار داشته است.
آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: باید در برابر سیاست های آتی آمریکا علیه ایران که از طریق ترامپ رئیس جمهور این کشور اعمال خواهد شد و به ویژه شیطنت در مساله برجام و جدا کردن ایران از متحدانش بیشتر مراقب باشیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تبریک عید قربان به مسلمانان گفت: حضرت ابراهیم (ع) به عنوان سرآمد انسان هایی است که برای رضای خدا عمل خیر را انجام داد که این روز بیانگر ایثار خالصانه حضرت ابراهیم (ع) و نزدیکی به خداست.
آیت الله نورمفیدی افزود: ما باید همواره ایثار حضرت ابراهیم (ع) را الگوی زندگی خود برای نزدیکی به خدا قرار دهیم.
6204/2729
* خبرنگار: علی اصغر تیموریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.