به گزارش ایرنا و براساس برنامه تنظیمی کمیته فوتبال ساحلی، ملوان بندرگز شامگاه سه شنبه میزبان تیم یاران نجف آباد اصفهان بود اما با توجه به انصراف این تیم از ادامه حضور در لیگ و حضور نیافتن در بندرگز ، سه امتیاز به اندوخته های نماینده گلستان افزوده شد.
تیم ملوان بندرگز در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با 7 برد، 6 باخت 21 امتیاز ی شد و در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.
مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور 11 تیم شامل پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، پیام کویر، شهرداری تبریز، شهید جهان نژادیان آبادان، شهرداری بندرعباس، ملوان بندرگز، یاران نجف آباد و ایفا سرام اردکان آغاز شد که تیم نجف آباد از ادامه حضور در لیگ کنار رفت و هم اینک این رقابت ها با حضور 10 تیم پیگیری می شود.
ملوان هفته بعد رقابت ها به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت، در دیگر بازی های این هفته شاهین خزر رودسر 9بر 7 شهرداری تبریز را شکست داد و پارس جنوبی بوشهر 5بر3 گلساپوش یزد را شکست داد، پیام کویر درساری با 5 گل مغلوب شهریار این شهر شد و شهرداری بندرعباس در خانه 4 بر 2 شهید نژادیان آبادان را برد.
استان گلستان تنها یک نماینده در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دارد، بندرگز در 42 کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.