به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای گنبدکاووس گفت: مدیران و کارمندان علاوه بر رضایت خداوند باید همواره برای رضایت مردم تلاش کنند.
وی تاکید کرد: کارمندان درکنار رعایت ویژگی های عمومی چون خداترسی، احساس مسئولیت، نظم و انضباط و برخورد خوب با مردم باید نسبت به قوانین و دستورالعمل ها و مقررات و فناوری اشراف کامل داشته باشند.
کریمی اضافه کرد: کارمندان نمونه باید در مدیریت روابط فردی و مناسبات جمعی جلودار دیگر کارمندان باشند.
وی همچنین با اشاره به خارج شدن یکی از پست های برق گنبدکاووس از مدار، از مردم و ادارات خواست تا برطرف شدن اشکال به وجود آمده در روزهای آینده در مصرف برق صرفه جویی کنند.
به گزارش ایرنا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این مراسم احترام به ارباب رجوع و مردمداری را دو ویژگی مهم یک کارمند دانست و برلزوم توجه و رعایت آن از سوی همه مدیران و کارمندان تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی فتحی افزود: تلاش برای جلب رضایت مردم تنها منوط به انجام کار آنان نیست بلکه باید با احترام و مهربانی با مردم برخورد کرد.
وی اضافه کرد: هرچه رضایت مندی مردم از ادارات و نهادها افزایش یابد به تقویت نظام کمک می شود.
به گزارش ایرنا در این مراسم که به مناسبت چهارم شهریور به عنوان روز کارمند برگزار شد، از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.