به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان با تبریک هفته دولت، اظهارداشت: فرهنگ جهادی و انقلابی بر عشق به ارزش‌ها ، ولایتمداری و خدمت به مردم همراه با حفظ اعتقادات و استقلال واقعی استوار است.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت تجلیل از یک تفکر انقلابی که در عمل و گفتار شهیدان رجایی و باهنر تجلی یافت و تجلیل از ارزش‌هایی است که آن دو بزرگوار تا شهادت به آن متعهد بودند.
حسینی اضافه کرد: رجایی به‌عنوان تکلیف شرعی خود را مقلد امام راحل و فرزند مجلس می‌شمرد و اطاعت از فرامین امام در همه جنبه‌های عبادی و سیاسی را بر خود واجب می‌شمرد، او این اطاعت‌پذیری را رمز وحدت و انسجام امت می دانست.
امام جمعه بندرگز در ادامه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرا را نشانگر نقطه قوت دولت دانست و افزود : با این آرای قاطع دولت گام نخست را محکم برداشته و این موضوع پیام‌های بسیاری برای ناظران داخلی و بیرونی داشت که مهمترین، وحدت و اتحاد مسئولان در خدمت به مردم واعتلای ایران اسلامی است.
وی ادامه داد که دولت نیز سهم خود را در این همدلی انجام دهد، انتظار به حق مردم تحقق عملی وعده‌ها و تلاش برای حل برخی مشکلات از زندگی آنها به‌ ویژه در حوزه اقتصادی، مبارزه با بیکاری و رونق‌ بخشی به تولید ملی است.
ش /1648
ارسال : محمد اسماعیل شربتی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.