به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاح این مرکز که روز پنجشنبه و در نخستین روز از ایام هفته دولت برگزار شد، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان حضور داشتند.
دکتر رضا صابری مدیر شبکه بهداشت و درمان گنببدکاووس در این مراسم گفت: این مرکز پزشکی هسته ای با سرمایه گذاری 14 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده و با تعرفه دولتی به بیماران خدمات می دهد.
وی افزود: دراین مرکز انواع تصویربرداری های پزشکی هسته ای، بویژه اسکن استخوان، قلب و تیروئید با مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود.
صابری اضافه کرد: این مرکز سومین مرکز تصویر برداری پزشکی هسته ای در گلستان و دومین مرکز با تعرفه دولتی در استان است.
عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت: اجرای طرح نظام سلامت از اقدامات مهم و ماندگار دولت تدبیر و امید بود که این طرح در دولت دوازدهم نیز اجرا و موجبات ارتقای بیشتر سطح سلامت و درمان جامعه و کاهش هزینه های پزشکی می شود.
نیمی از جمعیت بیش از یک میلیون و 800 هزار نفری استان گلستان در هفت شهرستان شرق گلستان ساکن هستند و شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت به عنوان بزرگترین شهرستان این منطقه، بویژه در ارائه خدمات درمانی وبهداشتی از مرکزیت برخوردار است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.