به گزارش جمعه شب خبرنگار ایرنا در این رقابت ها که در پنج کلاس اتومبیل های با موتور تا 1500 سی سی در 2 بخش آقایان و بانوان، اتومبیل های تا 2000 سی سی در 2 بخش بانوان و آقایان و کلاس آزاد برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:
در کلاس آزاد این رقابت ها که در روز نخست 22 شرکت کننده حضور داشتند، شش نفر به مرحله نهایی راه یافتند که در پایان 'مجید فتحی' از استان خوزستان با زمان یک دقیقه و 17 ثانیه و 253 صدم ثانیه اول و قهرمان شد.
در همین کلاس 'علی اکبر مقیمی' با زمان یک دقیقه و 20 ثانیه و 604 صدم ثانیه از استان تهران و 'فرهاد طیبی' از استان فارس با زمان یک دقیقه و 22 ثانیه و 707 صدم ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین 'اشکان اکبری' از یزد، 'میلاد نومیدی' و 'مرتضی حکیمیان' هر 2 از گیلان به ترتیب چهارم تا ششم شدند.
در کلاس تا 1500 سی سی بخش بانوان 'مریم حیدری' از استان گیلان با زمان یک دقیقه و 27 ثانیه و 471 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید، 'محبوبه واحدیان' از استان کرمان به زمان یک دقیقه و 28 ثانیه و 785 صدم ثانیه و 'میترا فلاحی پور' از استان یزد با زمان یک دقیقه و 30 ثانیه و 203 صدم ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
در همین کلاس 'لیلا پیکانپور' از استان اصفهان و 'ثریا یزدان پناه' از استان کرمان به ترتیب به عناوین چهارم و پنجم دست یافتند و 'فرشته حسینیان' از استان گیلان به علت 2 خطا از جدول حذف شد.
در کلاس های تا 2000 سی سی آقایان و بانوان و همچنین در کلاس 1500 سی سی آقایان به علت اعتراض به تقویت موتورهای اتومبیل ها، کمیته فنی و داوران این رقابت ها اعلام نتایج نهایی را منوط به بازدید از موتورها طی روزهای آینده در محل فدراسیون کرد.
راند دوم رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور از سوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی کشور به میزبانی هیات استان گلستان با حضور 87 راننده از 20 استان کشور در 2 مرحله مقدماتی و نهایی در محل چهارشنبه بازار گرگان برگزار شد.
همچنین روز چهارشنبه گذشته کلاس داوری درجه سه اسلالوم کشور زیر نظر مدرس و داور فدراسیون به میزبانی هیات استان گلستان برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تعدادی از رانندگان اتومبیل و موتورسواران در محوطه پیست رقابت ها به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
3014/6202
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.