به گزارش ایرنا محمدرضا مظلومی روز دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گلستان در گرگان افزود: تیم بزرگسالان کشورما نیز در رقابت های جهانی که به تازگی به پایان رسید، یک طلا و 2 نقره به دست آوردند.
وی عنوان کرد: در این رقابت ها سامان پاکباز در پرتاب وزنه مدال طلا و در پرتاب دیسک مدال نقره کسب کرد و سجاد نیک پرست هم در پرتاب نیزه موفق به کسب مدال نقره شد.
مظلومی با اشاره به اینکه ورزشکاران نابینا و کم بینا از بسیاری امکانات، محروم هستند، یادآور شد: ورزشکاران این بخش با مشکلات زیاد و کمبود امکانات مواجه هستند.
وی افزود که هزینه ‌ها و اعتبارات این فدراسیون با توجه به معلولیت ها و محدودیت های ورزشکاران جامعه هدف باید واقعی شده و امیدواریم شرایط با کمک‌ های دولت بهتر شود.
مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌ های نابینایان و کم بینایان استان گلستان با حضور بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان و دیگر اعضای مجمع برگزار و ابراهیم غفاری (مدیر کل بهزیستی استان) به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
غفاری تنها نامزد احراز سمت ریاست این هیات بود که با کسب 17 رای تمامی اعضای مجمع عهده دار این سمت شد، وی در چند ماه گذشته به عنوان سرپرست هیات فعالیت می‌ کرد.
با رای اعضای مجمع به رییس هیات این اختیار داده شد تا اعضای هیات رییسه را انتخاب کند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.