مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان روز دوشنبه گفت: دراین پیوند طی حکمی از سوی حسین صادقلو شهرداری گرگان، 'احمدعلی سالاری' به عنوان اولین مدیرعامل این سازمان معرفی شد.
فرزاد یعقوب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آیین نامه مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهر و حومه، شهرداری می تواند برای انجام وظایف مدیریتی خود در شهرهای با جمعیت بیش از صد هزار نفر، سازمانی از ادغام اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه های مسافری برون شهری با مدیریت یکپارچه ایجاد نماید که با پیشنهاد شورای اسلامی شهر گرگان و پشتیبانی شهرداری، این اقدام در گرگان انجام شد.
وی تصریح کرد: قرار است به زودی پایانه های مسافری برون شهری نیز به این سازمان افزوده شود.
به گفته وی؛ هدف از این ادغام، ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و برون شهری و مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر و تامین بستر مناسب برای دسترسی همه شهروندان به حمل و نقل ایمن و با کیفیت و نیز رفع مشکل ترافیک است.
مهندس احمدعلی سالاری مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با 19 سال سابقه فعالیت در شهرداری، لیسانس عمران، فوق لیسانس مدیریت و دانشجوی ارشد سازه بوده و در سوابق خود ریاست هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی، معاونت شهرداری مناطق یک و 2 گرگان و ناظرعالیه پروژه های عمرانی را دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.