سرهنگ رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت پنج دقیقه بامداد امروز جمعه 23 تیر 96 در تماس مردمی با پلیس 110 گزارشی از وقوع تیراندازی در شهرک آپادانا گرگان واقع در خیابان ناهارخوران واصل شد که بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی مجرمان از طریق حضور در محل انجام شد.
وی عنوان کرد: برابر گزارش اولیه ماموران انتظامی؛ عوامل تیراندازی با یک دستگاه خودرو پژو 405 متواری شده اند هرچند تعقیب برای دستگیری آنها در دست انجام است.
وی با بیان اینکه در جریان تعقیب و گریز بی توجهی عاملان حادثه به فرمان پلیس منجر به تیراندازی هوایی با رعایت قانون بکارگیری سلاح شد، گفت: سرنشینان خودرو از کوچه ها و خیابان های شلوغ متصل به محل وقوع جرم متواری شدند هرچند ترافیک محل و توجه پلیس به سلامت مردم به فرار آنها کمک کرد.
فرمانده انتظامی گرگان افزود: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری این افراد انجام شده و به مردم اطمینان می دهیم مجرمین و عوامل حادثه در کمترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.
عسگری با رد برخی شایعات از جمله تیراندازی مجرمین به سمت مردم و خودروها از همگان خواست اخبار را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کنند.
3014/6203
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.