عیسی رضایی در دیدار روز پنجشنبه خود با خانواده شهیدان حسینی واعظ از شهدای هشت سال دفاع مقدس در رامیان در شرق گلستان، از مادر و پدر شهیدان سیدمهدی و سد محسن حسینی واعظ دلجویی کرد.
وی خطاب به پدر و مادر این شهدا گفت: آرامش امروز کشور مدیون دلاوری‌های جوانانی همچون فرزندان شما است که جان بر کف برای دفاع از خاک ایران به جنگ با دشمن رفته و بی هیچ‌ چشمداشتی از این مرز و بوم دفاع کردند.
رضایی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ راه شهیدان تصریح کرد: تداوم راه و هدف شهیدان بر همه واجب و ضروری است و نباید فراموش کنیم که برای حفظ دین اسلام و خاک ایران، خون پاک جوانانمان را اهدا کرده‌ایم و مسئولیت خطیری بر دوش همه ماست.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان سید مهدی و سیدمحسن حسینی واعظ حسینی واعظ تقدیر نمود.
در ابتدای این سفر مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای 8 سال دفاع مقدس شهر رامیان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه برای شادی روح شهدا دعا کردند.
شهید سیدمهدی حسینی واعظ مسئول اطلاعات عملیات لشکر 27 حضرت رسول اکرم(ص) در عملیات بدر و سیدمحسن حسینی واعظ در سال 65 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.