محمدرضا رضایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی و استمرار پروازها از فرودگاه کلاله با حضور ائمه جمعه ، نماینده شرق استان در مجلس، معاون استاندارگلستان، فرماندارکلاله و جمعی از مدیران و مسئولان استان گلستان در سالن اجتماعات این فرودگاه افزود: امکانات و زیرساخت ها در ابن فرودگاه فراهم شده و برای عملی ساختن استمرار پروازها، اراده لازم در مسئولان و مردم باید وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس به صورت جدی برای راه اندازی و پایداری پروازها از فرودگاه کلاله، امور مربوط به آن را پیگیری می کند.
رضایی درادامه به پایین بودن ظرفیت خطوط ریلی در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به این موضوع، کمیسیون عمران مجلس عملیاتی نمودن خط آهن استان گلستان به خراسان را دنبال می کند و وزارت راه وشهرسازی نیز به دنبال اجرایی کردن این پروژه است.
شهرام غراوی نماینده شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی کمیسیون عمران مجلس و مجموعه مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی پویا ایر، پرواز کلاله – تهران وبالعکس از هفته آینده آغاز می شود.
درادامه این جلسه مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در کلاله اعلام کرد: فرودگاه کلاله صد درصد آماده برقراری پرواز برای هواپیماهای مسافربری است.
رامین آذری خاطرنشان کرد: از اواخر سال 95 تا کنون 6 میلیارد ریال برای بهسازی فرودگاه کلاله هزینه شده و درسال جاری نیزبرای این فرودگاه 15میلیارد ریال اعتباردر نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی پویا ایر نیزاعلام کرد: از هفته آینده، دو پرواز در هفته ازطریق فرودگاه کلاله از تهران به کلاله و بالعکس توسط شرکت پویا ایر انجام می گیرد.
محمد محمدی بخش از مردم و مسولین شهرستان های استان های گلستان خواست: برای استمرار و پایداری پروازها همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندارکلاله نیز با اشاره به همکاری ها و پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان کشوری، استانی و منطقه ای، گفت : راه اندازی و استمرار پروازهای فرودگاه کلاله در تامین زیرساخت ها و توسعه شهرستان و سایر شهرستان های شرق استان گلستان نقش اساسی خواهد داشت.
نصرت برزگر تاکید کرد: مدیران و مسئولان کشوری و استانی به خصوص نمایندگان کمیسیون عمران محلس که امروز مهمان فرودگاه کلاله بودند، قول همه گونه همکاری ومساعدت را برای استمرار پروازها از این فرودگاه دادند و ما نیز برای تحقق آن با استفاده از تمام امکانات تلاش می کنیم.
شهرستان کلاله با بیش از 110هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و تاکنون چندین بار پرواز کلاله به تهران و بالعکس از این فرودگاه این شهرستان راه اندازی و پس از مدتی تعطیل شده است که عدم استقبال مردم و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیماها از عمده ترین دلایل آن محسوب می شود.
7478 /1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.