به گزارش خبرنگار ایرنا محمد مهدی کربلایی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح فروشگاه اتکا شهرستان گرگان مرکز استان گلستان اظهار داشت : همه کالاهایی که در فروشگاه های اتکا عرضه می شود تولید داخل بوده و اگر هم کالاهایی با برندهای معتبر عرضه می شود مطمئن باشید که این کالاها در ایران تولید شده است.
وی افزود: برنامه های سازمان که هم اکنون در سطح کشور در حال اجرا بوده نیز بر این موضوع استوار است که هیچ کالایی در فروشگاه اتکا عرضه نشود ،مگر آنکه کارگر ایرانی در تولید آن دخیل بوده باشد.
مهندس کربلایی اضافه کرد: در حوزه هایی که نیازعمومی در کشور بوده مانند گوشت مرغ ، گوشت قرمز و روغن خوراکی ، اتکا با افزایش ظرفیت های تولید قدم های موثری را در تامین امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: بیش از 500 فروشگاه اتکا در کشور در حال خدمت رسانی هستند و در سه سطح اتکا محله ، اتکا بازار و اتکا ممتاز با هدف ارائه محصولات با کیفیت به خانواده های نیروهای مسلح بطور ویژه و عموم مردم فعالیت می کنند و برنامه آینده این بوده که در هر محله یک اتکا بازار ایجاد شود تا مردم به سهولت به اقلام مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
به گفته وی؛ تامین فضایی امن برای خانواده ها در مقوله خرید از فروشگاه های اتکا از راهبرد های سازمان و فروشگاه های اتکا است.
وی به توانمندی سازمان اتکا اشاره کرد و افزود: هم اینک تمامی مراحل طراحی و اجرا و احداث فروشگاه های زنجیره ای به دست توانمند نیروهای سازمان انجام می شود.
به گزارش ایرنا فروشگاه مرکزی اتکا گرگان با عنوان 'شهدای گلستان' در خیابان شهید بهشتی گرگان و در زمینی به مساحت 1700 مترمربع و زیربنای 5800 مترمربع د ر4 طبقه شامل دوطبقه فروشگاه و دو طبقه پارکینگ با حضور جمعی از مسئولین سازمان اتکا و مقامات نظامی و سیاسی استان گلستان و شهرستان به بهره برداری رسید.
حجت الاسلام مومنی رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، سرهنگ حمیدیان مدیر عامل فروشگاه های اتکا کشور و امیر معمارزاده ارشد نظامی اجا در استان گلستان نیز در این مراسم حضور داشتند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.