به گزارش خبرنگار ایرنا، این واحد آموزشی دو کلاسه مقطع ابتدایی که عملیات اجرایی آن روز سه شنبه درمحل روستای حاجی آباد باحضور برخی مسئولان گنبدی آغاز شد، با زیربنای ساختمان آموزشی 143 متر مربع و برآورد هزینه (ساخت و تجهیز ) یک میلیارد و 900 میلیون ریال احداث می شود.
به گفته فرج الله رزاقی، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از مجموع هزینه برآورد شده برای این واحد آموزشی مبلغ 600 میلیون ریال توسط خیر مدرسه ساز از تهران به نام 'شکوه بانو ناظمان' همسر شهید دکتر معیری یکی از شهدای 72 تن واقعه 7 تیر تهران، 100 میلیون ریال توسط آموزش و پرورش و بقیه توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین و هزینه می شود.
انجام 300 مترمربع محوطه سازی، احداث 18 مترمربع سرویس بهداشتی و احداث 180 متر دیوارکشی ازدیگر اقدامات پیش بینی شده برای این مدرسه دو کلاسه که یک اتاق اداری نیز دارد، می باشد.
به گزارش ایرنا، روستای حاجی آباد در فاصله 40 کیلومتری از مرکز شهرستان گنبدکاووس واقع است و با 75 خانوار جمعیت، 30 دانش آموز پایه اول تا ششم ابتدایی دارد.
در مراسم آغاز عملیات اجرایی این واحد آموزشی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیر آموزش و پرورش، برخی مدیران و خیرین مدرسه ساز این شهرستان، کارشناسان اداره کل نوسازی مدارس استان به همراه جمعی از اهالی روستای حاجی آباد حضور داشتند.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان دارای 66 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.