رییس هیات کاراته گلستان روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در این مسابقات که در شهرستان شهریار استان تهران برگزار شد ، محمدجواد بارانی در وزن مثبت 70 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا و محمدرضا شاکری در وزن منفی35 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند.
اسماعیل جبله بیان کرد: در این رقابت ها بیش از 600 کاراته کا از استان های مختلف حضور داشتند که در مدت 2 روز برای کسب عنوان های اول تا سوم این مسابقات به عنوان کلید ورود به تیم ملی تلاش کردند.
وی افزود: چشم انداز بلندمدت کاراته گلستان، شناسایی نفرات توانمند و مستعد برای حضور در المپیک آینده و کسب افتخار در این رویداد بزرگ ورزش جهان است.
جبله ادامه داد: کاراته گلستان به دلیل برخورداری از ورزشکاران توانمند از امیدهای اصلی ورزش استان برای کسب مدال درالمپیک آینده است و با توجه به حضور مدال آوران و ملی پوشان متعدد، کسب این افتخار دور از انتظار نیست.
وی بیان کرد: با ورود کاراته به جمع ورزش های حاضر در المپیک از دوره آینده، این رشته پرطرفدار رونق بیشتری در استان خواهد گرفت و با توجه به استعدادهای فراوان گلستان، امید بسیاری به استمرار قهرمانی و مدال آوری در میادین بزرگ و معتبر جهانی و المپیک است.
3091 /1648
خبرنگار: میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.