ابراهیمی کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از دهم تیرماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و ملی پوشان تا چهاردهم تیرماه تمرینات خود را زیر نظر مربان تیم ملی برگزار می کنند.
وی بیان کرد : پدرام فخفوری تنها گلستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان است که در کنار 23 ملی پوش دیگر دعوت شده برای جلب نظر مربیان تیم ملی تلاش می کند .
رییس هیات بسکتبال گلستان افزود : فخفوری عضو ثابت تیم ملی جوانان در سال های اخیر است و با توجه به کیفیت بالای فنی همواره در ترکیب تیم ملی در مسابقات مختلف حضوری ثابت داشت.
کریمی ادامه داد : امیر حسین رضایی فر ، علیرضا زینال زاده، محمدرضا تقی لو، علیرضا مرتضوی ،محمدسینا واحدی، کیوان مطلبی، علیرضا رستمی، رئوف قجقی، رضا مرادی، علی کاشانی ،محمد علی شکوهی ، بهشاد عرب زاده ،احسان دلیرزهان،امیرعلی ناظمی ،دانیال نوروزی،متین آقاجان پور،صفانکویی ،ابوالفضل قادریان،امیرحسین رحیم زاده ، امیرحسین علیاری،سامان کافی ،محمدرضا بارانی و اسحاق حاتمی فر ، دیگر ملی پوشان دعوت شده به اردو هستند .
وی بیان کرد : ورزشکاران گلستانی حضور ثابت و مستمر در این رده سنی تیم ملی بسکتبال دارند که اگر روند رو به رشد و حضور ثابت خود را در تیم های رده های سنی دیگر هم ادامه دهند، رسیدن آنها به تیم ملی بزرگسالان دور از انتظار و دسترس نیست.
رییس هیات بسکتبال گلستان افزود: تمرکز و برنامه اصلی هیات استان رونق هر چه بیشتر به رده های سنی پایه با شناسایی ورزشکاران مستعد و هدایت آنها به سمت حضور در ورزش حرفه ای است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.