به گزارش ایرنا علی رضا رضوانی روز پنجشنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه، اظهار داشت: علاوه بر این، تا چند روز آینده 20 تن دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد با تامین اعتبار صورت گرفته، آزاد خواهند داشت.
به گفته وی؛ امسال خیراندیشان گلستان استقبال خوبی از کمک برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمد و دیون مالی داشته اند.
پیش از این رییس دادگستری کل گلستان گفته بود که 350 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان چشم به راه کمک نیکوکاران هستند، برای آزادی این زندانیان 140 میلیارد ریال نیاز است.
هادی هاشمیان از مردم دعوت کرده تا با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 0106002975005 برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ،ستاد دیه استان را همراهی کنند.
رضوانی همچنین به بررسی مشکلات قضایی زندانیان اشاره کرد وافزود: به مناسبت هفته قوه قضائیه 150 وکیل کانون وکلای استان با این اداره کل همکاری داشته و با حضور در زندان‎ها، مسایل و مشکلات زندانیان را مورد بررسی قرار داده و خدمات حمایتی به آنها ارائه می کنند.
وی؛ انعقاد تفاهمنامه فرهنگی با 16 دستگاه اجرایی، برگزاری دوره های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، برنامه های ورزشی، حضور مستمر روانشناسان و پیگیری مشکلات زندانیان را از دیگر اقدام های این اداره کل برشمرد.
طبق گزارش دادگستری گلستان، این استان 4هزار و 200 نفر زندانی دارد، این استان دو زندان در گرگان و گنبدکاووس و یک کانون اصلاح تربیت دارد.
6204/1648
خبرنگار:علی اصغر تیموریان **انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.