به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار تیم 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس' دارنده عنوان قهرمانی سال گذشته رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان، در برابر تیم جوان و آینده دار 'شهیدان حسینی' و پدیده رقابت ها قرار گرفت.
دراین بازی که قضاوت آن را 'محمدرضا ذاکری'، 'سیدابوالفضل حسینی' و 'محمدرضا اسدی' برعهده داشتند، تیم فروشگاه ورزشی پرسپولیس در یک بازی فشرده و سنگین با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد و به عنوان نخستین تیم، راهی مرحله نیمه نهائی این رقابت ها شد.
در ادامه رقابت های این مرحله چهارشنبه شب سه دیدار برگزار می شود و طبق برنامه تیم های 'شهدای سنکروج'، 'شهدا مدافع حرم مسجد قائم گرگانجدید' و 'شرکت آسانسور پیام پارسیان' به ترتیب دربرابر تیم های 'تیپ 230 شهید متاجی' ، 'آب معدنی سقای مهر حسین آباد' و 'شهدای جلین' قرار خواهند گرفت که تیم های برنده به مرحله نیمه نهائی راه می یابند.
براساس این گزارش شب گذشته نیز 2 دیدار از رقابت های مرحله یک هشتم نهائی برگزار شد که در بازی اول تیم 'آب معدنی سقای مهر حسین آباد' با نتیجه سه بر صفر حریف خود تیم 'کفش فواد' را مغلوب کرد.
در بازی دوم تیم 'تیپ 230 شهید متاجی' در حالی که سرهنگ 'سعید اثنی عشریه' فرمانده تیپ در سالن رقابت ها حضور داشت در برابر تیم 'جوانان پابند' (یکی از تیم های مدعی قهرمانی) قرار گرفت که در پایان تیم 'تیپ 230 شهید متاجی' توانست در یک بازی برتر با نتیجه پنج بر یک به پیروزی دست یابد.
همچنین در سه دیدار مرحله یک هشتم نهائی که دوشنبه شب برگزار شد، تیم های 'آسانسور پیام پارسیان'، 'شهدای جلین' و 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس' به ترتیب با نتایج 4 بر 2، 3 بر 2 و 4 بر صفر در برابر تیم های 'مرزبانی گلستان'، 'چشمه سرخ او خلیل شهر' و 'سفره خانه مشکی' به برتری رسیدند.
در رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان امسال 32 تیم در مرحله مقدماتی در هشت گروه چهار تیمی حضور داشتند که بازی های حود را به صورت دوره ای برگزار کردند و تیم های اول و دوم گروه های هشت گانه به مرحله یک هشتم راه یافتند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.