به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان افزود: در این مدت مامورین مبارزه با مواد مخدر گلستان در عملیات مختلف و ایست و بازرسی ها 2 تن و 700کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرده اند.
وی با بیان اینکه همه سازمان ‌ها و نهادها باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر حساسیت بیشتری داشته و با متولیان امر در این حوزه همگام شوند، عنوان کرد: ضرر و زیان مصرف مواد مخدرتنها متوجه فرد معتاد نیست، بلکه آثار زیانبار آن در جامعه نیز قابل مشاهده است و جامعه ای که نسل آینده ساز آن گرفتار این معضل شوند در حوزه ‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دچار عقب ماندگی می شود.
سردار جاویدان با یادآوری اینکه متاسفانه همه ‌روزه تعدادی از جوانان به علت عدم آگاهی از آسیب های مواد مخدر به سوی آن گرایش پیدا می کنند، تصریح کرد: کاهش سن مصرف‌ کنندگان مواد مخدر نگران‌ کننده است و در واقع اعتیاد سرآغاز بسیاری از جرائم و آسیب‌ها می باشد.
فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر نقش موثر خانواده در آگاهی بخشی و اطلاع‌ رسانی از عواقب و آسیب های مواد مخدر از آنان خواست فرزندان خود را از عواقب این معضل بیشتر آگاه کنند.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.