به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمدحسن رجبی روز سه شنبه درجلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت انتخابات نظام پزشکی گنبدکاووس گفت: این تعداد داوطلب در مدت یک هفته زمان قانونی، ثبت نام کردند.
وی افزود: پس از بررسی صلاحیت نامزدهای ثبت نامی ازسوی هیات اجرایی، کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت از امروز آغاز و تا 30 خرداد ادامه دارد و در نهایت 31 خرداد و اول تیر نتایج آن به داوطلبان اعلام می شود.
دکتر رجبی اضافه کرد: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی منطقه گنبدکاووس همزمان با دیگر شهرهای کشور، 30 تیر ماه امسال برگزار و 19 نفر شامل 13 پزشک و 6 نفر از زیرگروه پزشکی یعنی دندانپزشکی، داروسازی، مامایی و علوم آزمایشگاهی برای عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی گنبدکاووس برای چهار سال انتخاب می شوند.
وی بدون اشاره به آمار شرکت کنندگان درانتخابات نظام پزشکی، تصریح کرد: حوزه فعالیت نظام پزشکی گنبدکاووس علاوه بر این شهرستان، دو شهرستان همجوار آزادشهر و رامیان نیز می باشد.
به گفته رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی منطقه گنبدکاووس، برای برگزاری انتخابات پیش رو در این منطقه، دو شعبه اخذ رای با هفت صندوق پیش بینی شده است.
سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان باحدود 550 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.