به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا هادی هاشمیان با بیان اینکه بیش از 350 محکوم دیون مالی وغیرعمد در زندان های استان چشم به راه کمک برای آزادی هستند ،ابراز امیدواری کرد که با کمک خیران ماه رمضان امسال تعدادی از این افراد آزاد و به جمع خانواده خود بازگردند.
رییس ستاد دیه گلستان همچنین گفت که هموطنان می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 0106002975005 در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کنند.
هاشمیان افزود که جشن گلریزان پیش از این در شهرستان آق قلا برگزار و خیرین حدود 350 میلیون ریال کمک نقدی و تعهدی به این امر اختصاص دادند.
به گفته وی؛ جشن گلریزان برای رهایی زندانیان غیرعمد و دیون مالی با کمک نیکوکاران به ترتیب در 27 و 29 خرداد در شهرستان های آزادشهر و کلاله برگزار خواهد شد.
رییس دادگستری کل استان گلستان همچنین گفت که با کمک خیراندیشان در سال 95 نسبت به سال 94 حدود 16 درصد در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد رشد داشته ایم یعنی در سال 94 با کمک خیرین و ستاد دیه تعداد 237 نفر و در سال 95 تعداد 276 نفر از این مددجویان از زندان رها شده اند.
هم اینک 356 نفر مددجوی جرائم غیرعمد و دیون مالی در زندان های استان گلستان چشم انتظار خیراندیشان برای آزادی و بازگشت به خانواده هستند.
هاشمیان گفت: ستاد دیه استان در اقدامی جدید برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، با تعدادی از بانک ها تفاهمنامه منعقد نموده است تا خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بتوانند وام بدون بهره اخذ نموده و زندانی را آزاد نمایند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.