به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان گلستان با بیان اینکه گروه های تکفیری، تروریست و حامیان آنها از صحنه روزگار حذف خواهند شد، افزود: به تعبیرمقام معظم رهبری چند نفری سنگی انداختن، ولی مردم، مسئولان و نیروهای امنیتی هوشیار بوده واجازه نخواهند داد کشور مورد تعرض این نیروهای نادان و دور از حقیقت اسلام قرار گیرد.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: در این حمله توریستی تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که از خداوند برای خانواده‏ معزز شهدا صبر و اجر تقاضا داریم.
روز چهارشنبه گذشته در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.

*مدیران برای توسعه گلستان تلاش کنند
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، عمل صالح مدیران استان را همکاری و تلاش برای توسعه بیشتر گلستان بیان کرد و گفت: عمل صالح این نبوده که پشت میز بنشنید و تنها امضاء کنید، بلکه با تلاش باید حرکت توسعه این استان را شتاب دهید.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.