به گزارش روز یکشنبه ایرنا این مسابقات با حضور ده تیم و از دهم خرداد در شب های ماه مبارک رمضان در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) این شهرستان درحال برگزاری بود.
علی روشن شمال مسئول روابط عمومی اداره ورزش بندرترکمن به خبرنگار ایرنا گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام رمضان گرامیداشت شهدای شهرستان ترکمن شب های 17 و 18 خرداد ماه سال جاری در سالن ورزشی امام رضا (ع) برگزار شد و تیمهای کشتیرانی شمال و جنوب گرگان و شهیده نازقلیچی با پیروزی مقابل حریفان به دیدار نهایی راه یافتند.
درمرحله نیمه نهایی ابتدا تیم های کشتیرانی شمال و جنوب گرگان و دانشگاه علمی کاربردی گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود کشتیرانی پایان یافت.
در دیگر بازی این مرحله تیمهای کبابی باربیکیو و شهیده نازقلچی با یکدیگر روبرو شدند که این بازی زیبا و تماشایی با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم شهیده نازقلچی به پایان رسید.
در ادامه این رقابت ها دیدار رده بندی به دلیل انصراف یکی از تیم ها برگزار نشد.
دیدار نهایی مسابقات والیبال جام رمضان بندر در حضور حجت الاسلام محمد صالح منصوری امام جمعه بندرترکمن و بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، عیسی سنگدوینی رییس هیات والیبال استان و بیش از هزار نفر علاقمندان این ورزش برگزار شد.
به گزارش ایرنا 4میلیون تومان برای این دوره از رقابت ها جایزه منظور شده بود که به تیم اول 2 و نیم میلیون تومان ، تیم دوم یک میلیون تومان و تیم سوم پانصد هزار تومان پرداخت شد.
بندرترکمن با 2800 ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف در غرب استان گلستان واقع شده است و از کانون های ورزش والیبال گلستان محسوب می شود.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.