به گزارش خبرنگار ایرنا، در رقابت های شب گذشته در بازی اول تیم 'کفش فواد' در یک بازی فشرده و حساس با نتیجه 2 بر 1 تیم 'شهدای زنگیان' را شکست داد.
در بازی دوم تیم 'جوانان پابند' موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 5 بر 1 تیم 'شرکت درناب' را شکست دهد.
همچنین بین این 2 بازی، یک دیدار دوستانه فوتسال بین تیم های 'پشسکسوتان فقید گرگان' و 'زنده یاد نیاز بگی' برگزار شد که تیم پیشکسوتان با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را مغلوب کرد.
در سایر دیدارهای دور دوم مرحله مقدماتی که از روز دوشنبه گذشته آغاز شده بود، نتایج زیر به دست آمد:
تیم 'شهیدان حسینی' با نتیجه 5 بر صفر تیم 'رسانه ورزش' را شکست داد و تیم های 'مدافعین حرم' و 'پروتئین احمدی' به ترتیب با نتایج 8 بر 1 و 3 بر 2 در برابر تیم های 'گروه معماری خانه آرمانی' و 'دهیاری مرکزی گرگان' به پیروزی رسیدند.
تیم های 'مرزبانی' و 'آسانسور پیام گلستان' تیم های 'زبانکده سنجش آمل' و 'کارکنان دانشگاه علوم پزشکی' را با نتایج 5 بر 3 و 3 بر 2 شکست دادند و دیدار تیم های 'صنایع سنگ آهو بم' و 'نظام مهندسی ساختمان گلستان' با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
تیم های 'سفره خانه مشکی، شهدای جلین و چشمه سرخ او خلیل شهر بهشهر' با نتایج 3 بر 2، 5 بر 1 و 6 بر 2 تیم های 'شهدای قلعه محمود، مرحوم حسینی و شهاب ایرانمهر' را مغلوب کردند.
تیم های 'دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی' و 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس' با نتایج 3 بر 2 و 2 بر 1 تیم های 'بسیج سیدمیران' و 'رستوران بازار' را شکست دادند و دیدار تیم های 'تیپ 230 شهید متاجی' و 'آب معدنی سقای مهر حسین آباد' با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
در ادامه این رقابت ها امشب دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد و طبق برنامه دیدارهای زیر انجام می شود:
تیم های 'تاسیسات گلها' و 'جواهری عرب' که با 2 شکست در بازی های خود، امیدی به صعود ندارند، در یک بازی تشریفاتی و بی تاثیر با هم دیدار می کنند و تیم های 'شهید مومن نودیجه' و 'شهدای سنکروج' برای کسب عنوان سرگروهی به مصاف هم می روند.
در آخرین بازی امشب تیم های 'دهیاری مرکزی گرگان' که هنوز امیدوار به صعود است به مصاف تیم 'مدافعین حرم' خواهد رفت که صعودش به دور بعد قطعی شده است.
رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان با حضور 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی از روز یکشنبه هفتم خرداد ماه آغاز شده و تا دوم تیر ماه ادامه خواهد داشت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.