به گزارش روز جمعه ایرنا از دادگستری هادی هاشمیان در حاشیه جشن گلریزان که در ماه ضیافت الهی در شهرستان آق قلا واقع در شمال استان برگزار شد، افزود که در سال گذشته 276 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
به گفته وی؛ بدهی این افراد 280 میلیارد ریال بود که 170 میلیارد ریال آن را شاکیان بخشیدند و خیراندیشان نیز برای آزادی این افرد 110 میلیارد ریال کمک کردند.
رئیس ستاد دیه گلستان با درخواست از نیکوکاران برای شرکت بیشتر و کمک به رهایی مددجویان جرائم غیرعمد از زندان ها اظهار داشت که در جشن گلریزان برای آزادی این زندانیان در آق قلا خیراندیشان 350 میلیون ریال به این امر اهدا کردند.
هاشمیان همچنین به خیران اطمینان داد که تا آخرین ریال کمک های نیکوکاران رصد می شود تا فقط برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و دیون مالی که ناخواسته گرفتار شده اند ، هزینه شود.
وی همچنین از برگزاری جشن گلریزان در شهرهای گرگان، آزادشهر و کلاله خبر داد و از خیراندیشان خواست که با حضور در این آئین ها به آزادی مددجویان جرائم غیرعمد و دیون مالی کمک کنند.
به گزارش ایرنا بسیاری از مددجویان جرائم غیرعمد، تصادفات، دیه و دیون مالی نیازمند بوده و بدلیل فقدان توان برای پرداخت جریمه خود در زندان بسر می برند که یاری هموطنان نیکوکار زمینه رهایی این زندانیان را فراهم خواهد کرد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.