به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز پنجشنبه درمراسم معارفه رئیس جدید هیات والیبال گنبدکاووس که در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، گفت: توسعه این رشته ها بویژه والیبال بایستی مورد حمایت و تقویت جدی قرار گیرد.
وی باقدردانی از تلاش های پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان والیبال و نیز دو باشگاه جواهری و هاوش در پیشبرد این رشته ورزشی، افزود: ظرفیت های والیبال در گنبدکاووس بسیار بالا است و همه بایستی به فراهم کردن زیرساخت ها، استعدادیابی و ارتقای کمی و کیفی این رشته کمک نمایند.
کریمی، توجه و نگاه ویژه فدراسیون والیبال و هیات والیبال گلستان به گنبدکاووس را ضروری دانست و اضافه کرد: فرمانداری گنبدکاووس نیز آمادگی دارد به ارتقای کمی و کیفی ورزش این شهرستان بویژه در رشته والیبال کمک کند.
وی تصریح کرد: رئیس جدید هیات والیبال گنبدکاووس نیز می بایست با تشکیل اتاق فکر متشکل از پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان و ارتباط نزدیک با رسانه ها و ارائه گزارش کار به آنان به صورت فصلی، زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر والیبال این شهرستان را درمناطق شهری و روستایی فراهم کند.
به گزارش ایرنا، رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز دراین جلسه از والیبال به عنوان مهمترین رشته ورزشی این شهرستان نام برد و گفت: رشد کمی و کیفی والیبال کشور در سال های گذشته، هزینه های تیم داری را افزایش داده و این امر تیم داری را برای گنبدکاووس که بضاعت مالی پایین تری دارد، سخت کرده است.
ابراهیم غفاری افزود: بااین حال درسایه حمایت مالی مالکان دو مجموعه جواهری و هاوش، والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر حضور داشت.
وی از پیشرفت 40 درصدی احداث آکادمی والیبال گنبدکاووس ازمحل منابع مالی استان خبر داد و اضافه کرد: امسال حدود هشت میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه که از بهترین پروژه ها با استاندارد بالا است، پیش بینی شده که کافی نیست.
به گزارش ایرنا، عیسی سنگدوینی رئیس هیات والیبال گلستان نیز دراین جلسه از آمادگی این هیات برای توسعه و پیشرفت والیبال گنبدکاووس خبر داد و گفت: این شهرستان ظرفیت بالایی در والیبال دارد.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که با حضور برخی مسئولان و روسای هیات های ورزشی و نیز پیشکسوتان و مربیان و بازیکنان والیبال گنبدکاووس برگزار شد، 'مهدی محمدی' مالک و مدیرعامل باشگاه هاوش این شهرستان به عنوان رئیس جدید هیات والیبال گنبدکاووس معرفی و از تلاش های چندین ساله خانواده جواهری برای تیم داری در رشته والیبال در گنبدکاووس تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال علاقه مندان زیادی در بین مردم این دیار بویژه ترکمن ها دارد و در محافل ورزشی نیز از گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال کشور نام برده می شود.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.