به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، برگزار می شود، در بازی اول این مرحله از گروه نخست، تیم های 'جواهری عرب' و 'شهدای سنکروج' به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سنکروج با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد.
در دومین بازی تیم 'شهید مومن نودیجه' موفق شد با نتیجه 4 بر 1 در برابر تیم 'تاسیسات گلها' به برتری برسد.
با توجه به مغلوب شدن تیم های 'جواهری عرب' و 'تاسیسات گلها' در دیدارهای نخست خود، این 2 تیم از مرحله مقدماتی حذف شدند و تیم های 'شهدای سنکروج' و 'شهید مومن نودیجه' به مرحله یک هشتم نهائی این بازی ها صعود کردند.
در دور سوم مرحله مقدماتی تیم های صعود کننده به دور بعد از این گروه باید برای مشخص شدن سرگروه به مصاف هم بروند و تیم هائی که از این گروه حذف شده اند، یک بازی تشریفاتی برگزار می کنند.
براساس این گزارش، در مرحله اول دور مقدماتی این بازی ها، که از یکشنبه هفته گذشته آغاز شده بود، 16 دیدار برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:
در شب نخست تیم های 'شهدای سنکروج'، 'شهید مومن نودیجه' و 'مدافعین حرم' به ترتیب با نتایج 3 بر 2، 3 بر 2 و 4 بر 1 در برابر تیم های 'تاسیسات گلها'، جواهری عرب' و 'پروتئین احمدی' به برتری دست یافتند.
در دومین شب این رقابت ها تیم های 'دهیاری مرکزی گرگان'، 'آسانسور پیام پارسیان' و 'کارکنان دانشگاه علوم پزشکی' نیز تیم های 'گروه معماری خانه آرمانی'، 'سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان' و 'صنایع سنگ آهو بم' را با نتایج 2 بر صفر، 3 بر 2 و 3 بر 1 شکست دادند.
در شب سوم این بازی ها تیم های 'چشمه سرخو خلیل شهر'، 'شهاب ایرانمهر' و 'بسیج سیدمیران' به ترتیب با نتایج 2 بر صفر، 1 بر صفر و 2 بر 1 بازی را به تیم های 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس'، 'رستوران بازار (قرن 21)' و 'آب معدنی سقای مهر حسین آباد' واگذار کردند.
در چهارمین شب این رقابت ها در بازی نخست تیم های 'دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان' و 'تیپ 230 شهید متاجی' به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند و تیم های 'جوانان پابند' و 'شهدای زنگیان' به ترتیب تیم های 'کفش فواد' و 'درناب' را با نتایج 2 بر صفر و 4 بر 1 مغلوب کردند.
در شب پنجم این رقابت ها نیز تیم های 'شهیدان حسینی'، 'شهدای جلین' و 'سفره خانه مشکی' به ترتیب با نتایج 3 بر صفر، 4 بر صفر و 2 بر 1 در برابر تیم های 'زبانکده سنجش آمل'، 'شهدای قلعه محمود' و 'مرحوم حسینی' به پیروزی دست یافتند.
همچنین در آخرین دیدار از دور اول مرحله مقدماتی، یک بازی شب گذشته برگزار شد که تیم 'مرزبانی' با نتیجه 5 بر 1 توانست تیم 'رسانه ورزش' را شکست دهد.
در رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان، در مجموع 32 تیم حضور دارند که در هشت گروه چهار تیمی به صورت دوره ای با هم دیدار می کنند و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله یک هشتم نهائی راه خواهند یافت.
این رقابت ها امشب (شنبه) و فردا شب (یکشنبه) به مناسبت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب و قیام 15 خرداد تعطیل خواهد بود و بازی ها از دوشنبه شب با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد که طبق برنامه تیم های 'رسانه ورزش'، 'مدافعین حرم' و 'دهیاری مرکزی گرگان' به ترتیب به مصاف تیم های 'شهیدان حسینی'، 'گروه معماری خانه آرمانی' و 'پروتئین احمدی' قرار خواهند رفت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.