به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی پس از عمل جراحی و حدود سه ماه استراحت و سپری کردن دوران نقاهت در نماز جمعه این هفته گرگان افزود: تلاش های زیادی شد تا حضور ملت کمرنگ به نظر برسد اما باوجود مشکلات، مردم حضوری گسترده داشتند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مسائل و مشکلات جزئی که پیش پای مردم قرار دارد، باعث عدم حضور آنان در انتخابات نشد و ملت بزرگ ایران از افق بالاتری به انتخابات نگاه می کند.
آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که باید این نعمت را شکر کرد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات تاثیرات بزرگی برای کشور داشت و امیدواریم مشکلات حل شود و دولت نیز توجه ویژه ای به بیکاری و اشتغال خواهد داشت.
امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجلاس هفته گذشته در ریاض گفت: امروز همه می دانند این جلسات نمایش است، عربستان کشوری است که دستش به خون بیگناهان آلوده است و در نتیجه آتش افروزی آنها فقط جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر غیرنظامی در یمن به بیماری وبا مبتلا شده است.
آیت الله نورمفیدی انفجار هفته گذشته در شهر منچستر انگلیس توسط داعش را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایران بارها تاکید کرده آنهایی که گروه های تکفیری را تقویت می کنند روزی این بلا بر سرخودشان خواهد آمد.
امام جمعه گرگان با تبریک فرا رسیدن ماه مهمانی خدا گفت: ماه مبارک رمضان یکی از نسیم های الهی است که به وزش در می آید تا مسلمانان دل و جان خود را صفا دهند.
3014/6203
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.