به گزارش روز دوشنبه ایرنا اسکندری روز دوشنبه اظهار داشت: مسابقات گلبال قهرمانی نابینایان و کم بینایان آقایان و بانوان کشور در دسته های مختلف ( دسته یک، دسته دو و دسته سه) از 25 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته با حضور تیم های 26 استان به میزبانی بابلسر استان مازندران در اردوگاه شهید عظیمی این شهرستان برگزار شد.
وی افزود که 2 تیم گلبال بانوان وآقایان گلستان در این رقابت ها توانستند با غلبه بر حریفان به جمع 4 تیم برتر این دوره از مسابقات راه یابند.
به گفته وی؛ تیم گلبال مردان استان در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب قم شد و به مقام چهارم مسابقات رسید و تیم های کرمان و اردبیل نیز به ترتیب اول و دوم شدند.
وی اضافه کرد: در بخش بانوان نیز تیم گلبال استان گلستان پس از یزد، کرمان و زنجان مقام چهارم را بدست آورد.
اسکندری افزود: با توجه به آغاز اردوهای تیم ملی گلبال مردان و زنان کشور و اعزام تیم ها در پاییز سال جاری به مسابقات جهانی، رقابت های قهرمانی کشور بجای فصل پاییز در بهار برگزار شد که استعدادهای تیم ملی نیز شناخته شوند و شرایط شرکت در اردوها را داشته باشند.
وی همچنین؛ نداشتن تمرینات کافی و مصدومیت 'سنتر' تیم گلستان را در نرسیدن تیم های استان به مدال موثر بیان کرد و ابراز امیدواری نمود که در مسابقات لیگ دسته یک کشور با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده گلستان جزو تیم های مدعی و گزینه های صعود به لیگ برتر باشد.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.