به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی هنگام رای دادن در یکی از صندوق های اخذ رای شهر گرگان اظهار داشت: امروز را به همه ملت ایران تبریک می گویم زیرا در امر مهمی همچون انتخاب رئیس جمهور آینده مشارکت دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آثار بین المللی به همراه دارد، تصریح کرد: مهم ترین صلاح نظام حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است.
آیت الله نورمفیدی به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: نهاد شوراها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید خود را در انتخاب (نتیجه) آن سهیم بدانیم.
به گزارش ایرنا اخذ آرای واجدان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها از ساعت هشت تا ساعت 18 امروز جمعه 29 اردیبهشت 96 در شعبه های پیش بینی شده شهرها و روستاهای استان گلستان همزمان با سراسر کشور انجام می شود
برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گلستان یک هزار و 657 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یک هزار و 639 شعبه در نظر گرفته شده است.
طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان در این دوره از برگزاری انتخابات استان حدود 40 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، نماینده فرماندار، کاربر، نیروی نظامی و انتظامی مشارکت دارند.
استان گلستان در این انتخابات یک میلیون و 292 هزار و 320 نفر واجد شرایط رای دادن دارد که حدود 30 هزار نفر از آن ها رای اولی هستند.
طبق سرشماری و نفوس مسکن سال 95 استان گلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت در 30نقطه شهری و یک هزار و 75 روستا دارد.
/6204/3014/6203
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.